luni, 12 aprilie 2010

cartea

Pe acest blog imi voi scrie cartea. Un roman de fictiune ale caror personaje vor fi in mare parte reale. Povestea se bazeaza pe o experienta proprie: Turul ORaselor din ROmania, cuvinte care au nascut abrevierea TORRO, ce da titlul romanului.
In mare, este descrierea unei competitii. Competitie ce are ca premiu un milion de euro, pentru cine va reusi sa strabata primul un traseu ce va cuprinde toate orasele tarii. O sa pun in carca unui concurent ce mi s-a intamplat mie, in carca altuia, ce putea sa mi se intample si va fi si ceva fictiune pe alocuri...
Spre final, evenimentele o sa se precipite, concursul va fi mediatizat si transmis in direct, va fi un fel de Big Brothers mai mare, mai lung, dar va tine spectatorii si telespectatorii cu sufletul la gura...
Si finalul, va fi unul neasteptat, imprevizibil si destul de surprinzator....
Eeiii..., asta chiar nu va spun!

Un comentariu:

Renegate spunea...

As vrea sa te intreb daca ti-ai publicat cartea si in realitate ,eu sunt in situatia de a publica dar nu stiu exact daca merita.daca poti sa-mi dai o parere te rog.
http://renegate4ever.blogspot.com/