marți, 6 aprilie 2010

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-Buna seara! In aceasta emisiune il vom avea ca invitat pe domnul Valentin, un prosper om de afaceri, care ofera un milion de euro intr-o competitie inedita. Vom afla de la dumnealui amanunte si alte lucruri interesante.Buna seara ,domnule Valentin!
-Buna seara, dumneavoastra si telespectatorilor!
- Dupa cum stiti, in aceasta emisiune promovam oameni cu care ne mandrim, care fac cinste Romaniei si cultiva patriotismul ca insusire nationala!
Dumneavoastra sunteti un om de afaceri discret, lumea nu va cunoaste. Dar daca evenimentele ce se anunta se vor intampla, veti fi foarte cunoscut, ati urmarit asta , domnule Valentin? Investind in aceasta idee, competitie , cum sa-i spunem?
-Acum constientizez acest lucru, sper ca pana la sfarsitul emisiunii sa va conving ca nu am urmarit asta in mod expres. Publicitatea e buna daca stii cum sa o administrezi altfel se intoarce impotriva ta .Societatea moderna este dependenta de publicitate, iar lucrul neplacut e ca ea se regaseste in preturile pe care le suporta consumatorii.De aceea, cea gratuita, ar trebui sa ne bucure.
-Revenind la subiectul nostru, va invit sa-l detaliati. Sincer va spun,eu nu stiu de unde sa incep si cred ca v-as incurca mai mult.Ma identific cu telespectatorii nostri, adresandu-va la final nedumeririle mele personale cat si a celor care isi trimit intrebarile prin sms la numarul afisat pe ecran.
-Da, nici eu nu stiu de unde sa incep...
-Cu inceputul. Care au fost, de exemplu, conditiile care au determinat nasterea acestei idei?
-Sunt un pasionat de excursii si drumetii, imi place sa descopar locuri noi si sa le vad din diferite unghiuri , in diferite anotimpuri... Cu aceasta pasiune am reusit sa-mi molipsesc toata familia, prietenii si multe cunostinte.
Intr-una din calatoriile mele am intalnit un calator in adevaratul sens al cuvantului. Acest barbat a strabatut pe jos toata tara trecand prin toate orasele tarii. L-am adoptat imediat in grupul nostru si multe focuri de tabara au luminat povestile pe care ni le spunea. In afara de natura si de locurile frumoase din Romania, el este pasionat si de oamenii locurilor pe unde a trecut. El este de altfel, autorul moral al acestei competitii.
Omul asta este bolnav de Romania, dependent de mersul pe jos, Toate economiile lui se duc intr-un singur sens, echipament de drum si nevoi strict necesare la drum.Asa ca mi-am spus ca daca as oferi sponsorizare si un premiu motivant, as da o sansa altor posibil iubitori de drumetie care nu-si permit acest lucru, sa-si indeplineasca un vis.
-Frumos, domnule Valentin, cat timp ati vorbit, am vizualizat tot ce ati spus si daca nu va impartasesc unele pareri, am constientizat in acelasi timp ca nepracticand aceasta pasiune, nu pot nici s-o comentez. De aceea , va rog sa nu-mi luati in nume de rau daca unele intrebari pe care o sa le primiti, o sa vi se para nepotrivite.
-Ma astept ca aceasta idee sa nu aiba doar sustinatori. Nu poti pune o idee pe aceeasi lungime de unda pe care pot sa o receptioneze toti.