duminică, 4 aprilie 2010

--------------------------------------------------------------------------

In pragul casatoriei m-am imbolnavit de cancer. Am aflat lucrul asta mai tarziu.Si ca asta facea parte din planul Getei de a ma elimina din casa pe care mi-o lasase tatal meu. Era asa de sigura de reusita ca incepuse sa se pregateasca de inmormantare.

Dar am avut mai mult noroc decat tata si prin bioenergie am reusit sa scap de tumori si Geta a fost nevoita sa foloseasca prosoapele de inmormantare la nunta mea!Dar intre cununia civila si nunta nu am reusit sa stau in aceeasi casa cu ea , asa ca am venit din chiria unde stateam in casa tatalui meu doar la gatitul miresei.

Am reusit apoi sa-i aflu planurile si scarbit am plecat cu sotia in alt oras.Asadar, eram in continuare o minge de biliard si mutandu-ma in alt oras, intre rudele nevestei mele, tacul a trecut in mainile ei.Firi asemanatoare, nascuti in aceeasi zodie, ne-am dat seama ca ca nu atractia a fost cea care ne-a atras si ne-a tinut impreuna 13 ani. Baiatul nostru, care s-a nascut imediat, la un an de la casatorie, a fost cel care ne-a tinut langa el. Stiind prin ce am trecut eu, nu am vrut ca baiatul meu sa aiba aceeasi soarta ca mine. Asa ca am incercat sa fiu un tata pentru el cum mi-as fi dorit sa am eu. Daca am reusit, doar el poate sa-mi spuna si faptul ca e alaturi de mine cu gandul si uneori cu trupul imi da sperante ca timpul petrecut impreuna a creat o legatura tata fiu destul de puternica sa reziste in timp.