vineri, 2 aprilie 2010

-Cine poate participa?
-Oricine se simte in stare. Vor fi facute niste preselectii si in functie de solicitari, vom alege participantii dupa aptitudinile lor. Nu am pus la punct toate detaliile si regulamentul il vom face impreuna cu concurentii.
-V-a fi doar pe jos?
-Da, fiecare concurent va fi monitorizat prin GPS atat pentru corectitudinea lor cat si pentru siguranta pe tot parcursul competitiei.
-Exista pericole?
-Sunt, desigur, te duci pana la piata si ti se pot intampla multe, darmite timp de 10 000 de kilometri...
- Atat vor avea de parcurs concurentii?
-Eu am facut peste 12 000, dar am trecut prin multe lucuri de doua ori si apoi nu am tinut sa gasesc un traseu cat mai scurt, asa cum vom incerca sa stabilim pemtru concurs.
-Cam ce distanta se poate parcurge intr-o zi?
-Se poate parcurge si 80 de kilometri, dar trebuie avut in vedere ca trebuie sa mergi si a doua zi. Voi recomanda concurentilor sa pastreze o medie zilnica de 35, 40 de kilometri pe zi.