duminică, 16 iunie 2013

WASHING TENT!

În oraşele mari,am mai mereu dificultăţi în găsirea unui loc pentru campare...
Pe cât posibil, evit să montez cortul, dacă nu sunt semne de ploaie sau nu sunt ţânţari...Deşi ,cu cât mă depărtez de România ,îndrăznesc să montez cortul în cele mai năstruşnice locuri...
   La Lisabona(încă nu intrasem bine în oraş),tot căutând m-a prins miezul nopţii,aşa că am hotărât să instalez cortul într-un părculeţ, ce la acea oră mi s-a părut mai izolat!

   Nu trec multe minute după ce m-am băgat în sacul de dormit,că de nu începe frate un zgomot de nu ştiam ce se întâmplă...Eram în faza aia de dolce farniente deja....Un zgomot asemănător ca şi cum te-ai fi băgat cu umbrela sub un duş de mare presiune!
   Primul lucru pe care l-am realizat e că zgomotul avea legătură cu mine!Aşa că am ieşit....


   Ce se întâmplase? Exact(aproape exact!) de cort era un dispozitiv de irigat care se ridica când era programat(de aceea nu-l văzusem eu!)
   Am încercat (făcându-mă ciuciulete)să redirecţionez jetul de apă dar nu am reuşit...norocul meu că s-a oprit după 10 minute!
   Şi când te gândeşti că am montat cortul să mă feresc de ploaia care se anunţa din cer, nu din pământ!

   Dimineaţă pe la 6, din nou...10 minute de deşteptare portugheză! Tot m-am speriat , că m-a trezit din somn...dar am aşteptat cuminte să se termine...Acum râd, atunci nu prea râdeam...dar mă consolez cu gândul că se putea şi mai rău...dacă de exemplu ,puneam cortul exact pe acel dispozitiv?   Mă alegeam c-o clismă gratuită?