vineri, 9 aprilie 2010

`````````````````````````````````````````````````````````````````````````

Sunt un solitar. Desi mult timp nu am stiut acest lucru, revelatia m-a cuprins treptat si de aceea nu-mi amintesc daca mi-a placut sau nu. Am constientizat asta facand un bilant cu viata mea si am constatat ca rubrica cu prieteni era aproape goala. Acum, chiar goala de tot...Si am inceput sa caut motive, pentru ca nimanui nu-i cade bine acest lucru.
Si am cautat in copilarie. Si am gasit niste inceputuri...
Pentru ca nu-mi permitem sa intarzii acasa si nici sa plec fara motive , singurul meu prieten(din clasa a treia pana am terminat liceul, am stat in aceeasi banca)era cineva care avea un tata ca al meu.
Al meu era si betiv si incult . Si facea pe desteptul... Prostul nu e prost destul, daca nu e si fudul!. Cine a nascocit proverbul asta, probabil l-a cunoscut pe tata.
Lumea ne ocolea, iar copiii, dupa ce aflau de-al cui sunt, ma ocoleau si ei...Intram cand si cand in cercul lor, dar cu concesii care ma umileau. Atunci nu realizam asta.
Tata s-a recasatorit cand aveam cinci ani, cu o femeie cu trei fete mai mici decat mine. Cum era cunoscut in oras ca un cal breaz, a luat o femeie de la tara, mai tanara cu 15 ani, la fel de inculta, dar destul de desteapta ca sa-l manipuleze in cativa ani, cum a vrut ea.
Eu trebuia sa fiu batut bine, cu motiv sau fara, ca sa poata sa le de-a cate o palma si fetelor.
Probabil m-a iubit odata, dar treptat ne-am distantat unul de altul si l-am urat toata viata si inca 20 dupa ce a murit.
Odata a furat un ceas de-al lui Geta(nevasta-sa) si l-a vandut pe bautura. Dar nu a ezitat sa se disculpe si mai mult, ca sa fie credibil, ne-a strans degetele la tatana usii sa recunoastem ca noi am luat ceasul. Geta a venit si pe la scoala cu scandal si m-a facut de ras cu ancheta ei
Intr-o zi friguroasa de februarie am luat un pulover de-al lui la scoala. Era un pulover de lana, pe gat, la moda in acele vremuri.De obicei ajungeam acasa inainte ca tata sa iasa de la munca.Ca un facut, in acea zi insa, l-am gasit acasa.Plecase mai devreme de la serviciu si nici nu colindase carciumi.
Am luat o bataie...!
A doua zi era ziua mea.Mi-a facut cadou puloverul pentru care luasem bataie...